divendres, 12 d’agost del 2016

Trescaverdejant al meu jardí


Aprofitant uns dies (quants? qui ho sap?) de relativa calma, estic immersa, amb l'inestimable complicitat i ajut de la Meri , en la  maquetació i realització de les il·lustracions per la novel·la que he estat escrivint aquest hivern. Veurem si poden donar-hi una bona empentada. Ja tinc ganes de deixar-la acabada. Ha estat una faceta més de la immersió-obsessió de l'arreglo de la paperassa del meu germà  i francament ja en tenim prou. Espero que els  últims tràmits acabin aviat però ara són vacances i... jo també tanco la comunicació pel que queda del mes. Fins llavors!!

1 comentari:

  1. A punt de marxar, llegeixo el teu escrit. Ja tinc ganes de llegir la novel·la, segur que guanyarà un premi.
    Fins la tornada.

    ResponElimina