dijous, 28 d’octubre del 2010

Tresca i verdesca



Perplexitat:

  • Ofensiva contra el català a les institucions; i espera... S'està convertitnt en maniobra de distracció dels problemes econòmics que no saben per on agafar-los?
  • El cas Palau i yo con esos pelos.
  • L'Estat de les Autonomies, un fre per sortir de la crisi, diuen.
  • Creix el nombre d'avortaments a Catalunya. Tanta informació, tanta informació!
  • El bisbe de Lleida renuncia a litigar per l'art sacre de la Franja i la Generalitat vindica la propietat "legítima" de les obres.
Serà que tinc un mal dia però jo, que no soc catastrofista tinc uns simptomes que no sé no sé: mal gust de boca, pell de gallina, un nus a l'estómac... serà que em faig gran i em puja no el colesterol sinó la mala llet.
I el Papa en la lontananza, acostant-se perillosament

Avui a les 22'30, al 33, l'Hora del lector en una edició especial Joan Solà

1 comentari:

  1. Amb el diari ADN a prop, he obert el blog per a deixar anar la meva mala llet (pel que veig molt similar a la teva). Com que jo tampoc sóc catastrofista de mena, no vull abundar en desgràcies actuals i properes. Només un incís: Heu vist l'anunci a tota plana del "nostre" estimat Hereu donant la benvinguda a Benedictus? Impagable! El Bisbat no ho hauria fet millor!
    Que no haviem quedat que la religió havia de quedar en l'àmbit privat? IL·LUSOS!!!!
    Em puc exiliar a Saifores?

    ResponElimina