dijous, 27 de febrer del 2014

L'arpa i les seves vibracions, 330

                                                              
                                           LÀSER SISTEMA FP3

Avui no us parlaré del World Mobile Congress, ja que no hi entenc res, él meu mòbil és de l'època dels picapedra, però quedo bocabadada de les novetats.
Si, que us comento una aplicació novíssima en medicina, el Làser Sistema FP3.
La tendinitis del meu peu esquerra, que arrossego de fa quasi set mesos, ha tingut alts i baixos, al principi no li feia cas, desprès algun analgèsic i a corre, fins que és va enfadar molt per la meva poca atenció i es va posar virulenta. El grau de dolor em va fer aturar i començar a cuidar-me. Radiografies, antiinflamatoris...Ara un Eco ha precisat més el diagnòstic i ho defineix com una sinovitis que s'ha fet crònica, en paraules planeres, la beina que embolcalla els tendons té aigua, això fa que a l'inflamar-se produeix un dolor catalogat de lacerant.  He seguit amb vida més o menys normal, fins que al CAP em van enviar a recuperació, exercicis per reforçar la musculatura i ultra sons. El resultat molt lent.

Ara sí, he anat per totes. Una metgessa amiga em va recomanar un traumatòleg que fa uns vuit anys va importar d'Itàlia el Làser FP3 i ha posat un CENTRE DE MEDICINA AVANÇADA I TECNOLÒGICA. Crec que és l'únic a Catalunya, a tot Espanya n'hi han quatre, un d'ells a Sevilla.
El Làser FP3,  és com un bolígraf que té una punta vermella, que aplicat sobre la zona inflamada actua  a traves de Tres Làsers simultanis, té gran nivell de profunditat, és una alternativa a la cirurgia i actua com a analgèsic, antiinflamatori i regeneratiu. Fa que les cèl·lules retornin a la seva posició normal. Sobre el meu peu actua a una profunditat de un centímetre i mig. En altres zones i amb gent grassoneta o obesa pot actuar entre 4 i 6 cm. de profunditat. És indolor, sols que s'ha de moure constantment mentre s'aplica, ja que si es deixa estàtic podria cremar la pell. En el meu cas, m'han programat 12 sessions de 10 minuts a dies alterns, sempre actuant sobre la zona inflamada, la millora m'han dit serà progressiva, i casi segura al acabar, o bé en el màxim de dos a tres setmanes. Desprès de l'aplicació i durant uns 15 minuts, noto una molèstia relativa, sembla, és el resultat de la reacció dels teixits.


Recomanat per lumbàlgies, cervicàlgies, hernies discals, lesions musculars, bursitis, tendinitis, artrosis, meniscopaties i un llarg etc. Sols té contraindicació per les persones que no toleren l'escalfor i, a la vegada cal anar molt en compte en pells "morenes" ja que són susceptibles de cremades per la seva melamina Avui vaig per la sisena sessió, ja us explicaré el final de la meva aventura, aquesta vegada no de viatges de plaer, sinó de metge en metge, però per seguir amb aventures de moure'm, ara em cal fer aquesta de curar-me.


Segur que us preguntareu el que costa un tractament tan específic... doncs fen un símil de viatges, com una escapada a París.           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada