dissabte, 17 de desembre del 2011


Cuando regalas un libro…

No regalas un libro, regalas tu impaciencia, tu contención, regalas tu tiempo. Más aún si este libro lo has escrito tú, entonces regalas tu creación. Tu sueño. Algo que llevabas dentro y deseas compartir. Y eso no todos los que lo reciben lo entienden, pero sí quien los regala. Quién regala un libro regala un tesoro. Porque quién regala un libro no solo regala el valor de ese libro, regala su ilusión, regala un trocito de sí mismo. Y los que a uno le gustan, los que desea, los que obsequia, los que caza en cualquier librería se los queda también para sí. Forman parte de sus lecturas, los devora de inmediato, o los guarda para leerlos luego. Busca aquel momento íntimo para saborearlos bien. Eso me ocurre: son mis libros. Mis cosas que tanto me gustan. Que tanto quiero. Y que deseo compartir. Por eso cuando regalo un libro me siento feliz.

La otra noche regalé varios ejemplares de uno escrito por mi, los regalé a mis amigos, podéis imaginaros cómo me sentí.

Rafael Rodríguez-Bella 14 de diciembre 2011


4 comentaris:

  1. Imagino perfectament com et vas sentir: com nosaltres, sabedors de la teva il·lusió, el teu interès, el teu repte de seguir cada cop més segur, més tu. El que compartim perquè estem irremeiablement tocats per la lletra, ben ferits, però encantats de la vida i que duri molts, molts anys encara.

    ResponElimina
  2. Tu et vas sentir molt feliç, nosaltres també al rebre'l. Ja està dins la maleta per llegir-lo amb calma la setmana vinent a Eivissa, on tindrè temps, pau i espero que sol. A la tornada et farè el comentari, allí no disposarè de Internet.

    ResponElimina
  3. El que son les coses! L'endemà d'haver rebut el teu llibre, el teu regal, vaig anar a casa de la meva filla. I vaig rebre un altre de regal: Un altre llibre. I aquest, curiosament, con si la literatura ens piqués l'ullet, es titulaba: SUEÑO CON MUJERES QUE NI FU NI FA. Ja veus quina ironia comparat amb el teu títol. És la primera novel·la de Samuel Beckett, inèdita fins ara en llengua espanyola. Quan l'hagi llegida ja us en parlaré.

    ResponElimina
  4. el titulo original en ingles es: DREAM OF FAIR TO MIDDLING WOMEN.

    ResponElimina