dilluns, 30 de gener del 2012

LA TRESCA I LA VERDESCA

2012-01-29
Ahir vaig ser a Saifores. L'hivern, en un respir, començava ja a apuntar primavera. Feia fred però molt bon dia. Les fotos fetes us donaran més informació del que hi vaig trobar. Avui, la lectura del diari m'ha dut dues coses que m'han interessat molt: 1- la notícia que les quatre columnes del dintell del palau de la generalitat són part d'un encàrrec fet per l'emperador Adrià a Roma amb destí a Tarraco. Això passava l'any 122 d de JC. Aquestes columnes , de granit,són de la regió de Troia (a l'actual Turquia). Una dada més per al meu recull de barceloníes. 2- l'altra notícia és que un dels símptomes primers de l'Alzheimer és la pèrdua de la capacitat olfactiva. Uf! amb la d'olors desagradables que trobo anant pel món, no deixa de ser reconfortant saber que a canvi tinc un diagnòstic ràpid. L'economia? Fantàstica, com és de costum i si exceptuem Spanair que ha empès el seu vol definitiu (sembla, però ja veurem). I la política també vent en popa a tota vela. El veler pirata, no oblideu el detall, en todo el mar conocido de uno al otro confín. I fins demà que serà un altra dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada