dimecres, 17 de juliol del 2013

PANEM ET CIRCENSES

Aquesta tarda ens hem tornat a trobar amb els companys del Taller de Lectura, tot i que ja fa dos mesos que varem acabar el curs. Som cinc persones de les quals, com us podeu imaginar, jo sóc la més gran. Hi ha una dona i un home que tenen 51 anys, una altra dona (la meva amiga que em va introduir en aquest curs) que en té 58 i un noi de 33. Tot i la diversitat hem fet un bon grup que ja ens hem inscrit per l'any vinent.
Hem estat tres hores esplèndides xerrant i explicant vivències a la terrassa de la Biblioteca Juan Marsé del Carmel que té una vista magnífica sobre Barcelona. 

L'Albert, de 51 anys, va proposar que avui portessim un llibre de la nostra biblioteca que ja haguessim llegit per tal de regalar-lo a un altre, preferentment dedicat i embolicat que fa més il·lusió. Així ho hem fet. Hem fet 5 paperets numerats i el que li sortia l'1 triava primer. A mi m'ha tocat JO CONFESSO de'n Jaume Cabré, amb la dedicatòria de l'Albert: "Al llarg d'aquests mesos hem après molt sobre la diversitat de punts de vista que es poden donar sobre un mateix fet, la qual cosa constitueix la base del coneixement, el creixement personal i la convivència. Res més agradable que combinar el plaer de la lectura amb el plaer de la conversa. 
Per mi ha estat un plaer!! Bon estiu 2013. Albert"


Què bo que és gaudir de moments com aquest, oi? 

2 comentaris:

  1. Quin grup tan literari, crec que has trobat el teu recó de lletraferits i això és molt positiu.

    ResponElimina
  2. mai res ni ningú substituirà el meu primer grup de lletraferits!!!

    ResponElimina