divendres, 31 de gener del 2014

LA TRESCA I LA VERDESCA

Molt bé per la Malole que sembla que de debò tornarà a incorporar-se regularment al blog. Espero acabar d'un cop amb aquest constipat o què de què que tinc, intermitent, des de fa tres mesos, i en un matí escampar les boires tècniques que tingui . Oh, oh,oh, què  de qui, on quan, com?
Pel teu coneixement, Malole, et diré que la Joice Carol Oates és una de les escriptores més prolífiques : 115 llibres, 55 novel·les, 499 relats curts, més de 12 llibres de no ficció i assaig, 8 llibres de poesia i 30 obres de teatre. Jo tinc : Hermana mia, mi amor, Ave del paraíso, Blonde, Del boxeo, Mujer de barro, Puro fuego, Una hemosa doncella, La hija del sepulturero,   i estic acabant de llegir Memórias de una viuda que m'angoixa i m'empipa a parts iguals però m'agrada perquè m'explica moltes coses d`ella. He de fer una repassada al Kindler a veure si hi ha res de poesia. Ja veus que sóc adicta a la Oates . Hauria de dir som perquè me la va descobrir la Meri. Lúnic que m'empipa d'ella és que tingui una cara tan cursileta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada