dilluns, 28 de gener del 2013


Encara em sento embolcallada per una mena de cotó que, per sort, es va fent més fluix dia a dia, Més que refredada crec que el meu cos intentava entrar en hivernació. Era en una bola de vesc que només a estones em permetia treure un ull i veure el que passava al meu voltant. La resta, son. Dormir hores i hores i llevar-me amb ganes d'arribar al sofà i dormir una mica més. I més i més. Els ulls rasposos, sacsejades de tos, mal de cap. En fi... una merda, ja us ho diré ben clar. Sembla que em vaig eixorivint. Ahir vaig veure tres pelis seguides i ja faig plans de carrer, carrer. No salto d'alegria al dir-ho però busco la corretja per anar a passejar. Tampoc el diari no m'ha donat cap sorpresa ni provocat cap atac de ràbia. Potser ha arribat el moment de les vitamines i una mica de marxa per veure si m'encomano. Jo mateixa em dono la benvinguda al món dels vius.

2 comentaris:

  1. Me n'alegro que estiguis més bé, ànims!
    A Barcelona no ho sé, però a Saifores fa vent, no sé si és el millor dia per fer carrer...

    ResponElimina
  2. Tothom que cau en la grip d'aquest any, té els mateixos simptomes. Es veu que es de les que fa mal. Millora't.

    ResponElimina