diumenge, 27 de juny del 2010

TRESCA I VERDESCA 124




Hello, hello! Tan sols sóc a Barcelona unes hores però aprofito per entrar al bloc perquè he passat uns dies amb un mono vostre terrible. Espero que quan sigui a Saifo definitivament i sense ser 19 com aquests dies, podré trobar la manera de conectar-me més regularment.
He llegit les vostres aportacions amb gran voracitat. La peli de Tolstoi ja la vaig veure abans de marxar. Estic d'acord amb els vostres comentaris i us dic que em va fer molta ràbia veure com li van amargar, tot plegats, els últims temps i com feien anar l'aigua al molí que els convenia, cosa que ja sabia i està molt ben rflectida en la pel·lícula. Demà marxo. Ja tinc una cabeça d'all a la maleta i he rellegit el Dràcula. Ara estic ja amb l'Ulises frec a frec amb la Malole. Espero trobar-vos a la tornada. Potser ens podriem veure. Torno el 8 a migdia. Fins aviat, petons que després no en faré per si de cas m'agafen ganbes de clavar-vos els ullals. BY

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada