dimecres, 27 de juny del 2012

LA TRESCA I LA VERDESCA



Matí de platja pels altres i llibertat per mi que he dilapidat estúpida i necessàriament en feines del hogar que ara ja sí torna a ser meu (i poden tornar a envaïr pausadament i sense pressa entre tots). Avui només som set però demà n'esperem quatre més. Estem més o menys immersos en bricolatges diversos i lectures variades.
No he anat a buscar el diari, no he vist la televisió ni he escoltat la ràdio però quan he anat a Llorens la gent m'ha semblat que feia la vida de sempre o  sigui que el món segueix rodant cap a trobar el divendres  que és el dia de la reunió de mimonstres que troben sempre la manera de donar-nos el cap de setmana. No els penso fer cap mena de cas, no fos que m'amarguessin la Festa Major. Prou feina tindré a fer fricandó i altres menges pròpies del dia amb deu o dotze "pintxes" ajudants que em donaran molta feina i molta satisfacció alhora. En un moment de descans, la meva maldat interna ha començat a fer plans per a tots i ja els tinc no sé quantes feines preparades. No els agrada tant que segui i no faci res? Ja veuran el que val una pinta! Si tinc temps, demà em dedicaré a buscar si trobo les noves paraules admeses per la Real Acadèmia a veure si me n'han trepitjat gaires. Fixeu-vos que avui no he parlat de la calor, per això estic més serena. Bona nit bons germans...

                                        la seva pau dolça davalli al món...
                                                                                          bona nit...
                                                                                                          bona nit

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada