dimecres, 26 de maig del 2010

TRESCA I VERDESCA 116


  • Estic molt frustrada perquè havia d'anar al Pantà de Vallvidrera amb els d'Omnium Cultural i no els he trobat al lloc on haviem quedat. Mira, almenys he aprofitat per pujar pel meu compte a Vallvidrera amb el funi i veure el món per aquell forat recordant quan hi anavem a ballar sardanes i després tornavem a peu. Ens va agafar una ceba tremenda que va durar un parell d'anys, cada setmana, em sembla que els divendres. Joventut, tresor diví!
  • Demà a les 19h. lliurament dels premis del Certamen Literari Francesc Cndl 2010. Presentrà l'escriptor david Nel·lo i serà manenitzat per Pangea (?). Suposo que, com l'any passat hi haurà un vermutet. No us sentiu pas obligats a venir. Sóc la primera que sé el que costa deixar la classe. Recordeu-m,però, això sí. Jo alçaré la copa pels meus companys lletraferits.
  • A Manresa, per celebrar el centenari del neixement de Marius Torres hi ha una exposició a Caixa Manresa. Són els seus versos, il·lustrats per Montserrat Gudiol. Podriem organitzar una sortideta, oi? Jo em brindo per la setmana que vé. Qui s'hi apunta?
  • A la Galeria Joan Gaspar, Picasso, obra gràfica. Cap novetat però sempre interessant.

2 comentaris:

  1. Disfruta el premi demà. No em costaria gens deixar la classe per tu, però em sap greu pel Borja. M'apunto a Manresa però el divendres al vespre sortim amb cotxe cap a Berga, per la Patum i tornem el diumenge a la tarda.Queden els primers dies de la setmana. Quans dies durà l'expo? La Montserrat Gudiol, és una de les meves preferides,un dia em vaig enamorar d'una pintura d'una dona en fons vermell, una preciositat. Valia mig milió, vaig desistir.

    ResponElimina
  2. Quin greu no poder anar a aplaudir-te! Sort que en Rafael assistirà en noms de tots/es els lletraferits.
    Pangea és un grup malagueny fundat l'any 2001, que treballa el mestissatge amb funk, psicodèlia i folk (sic) compost per guitarra, bateria, baix elèctric, flauta travessera i veu. Informació gratuïta. Si no t'agrada "quien avisa no es traidor".
    Sempre a punt per a fer "sortidetes". Però com aquell va dir: Yo vine a luchar contra las naves, NO contra los elementos.

    ResponElimina