dijous, 4 de novembre del 2010

A empentes i rodolons

Hola a tots: Molt interessants els escrits d'en Rafa i de na Maria Dolors. Sobre aquest últim, a mi m'interessa molt el bar amb pantalla gegant a Paris/Enric Granados, perque el tinc a tocar del despatx. La llàstima és que en Marçal no m'acompanyarà per ser V.O.s. Què hi farem!

Com a notícia, comunicar-vos que vaig acabar Ulysses de James Joyce. Segur que no he après rés per a la meva faceta d'aprenent d'escriptora, però m'ha agradat molt llegir-ho. Alguns passatges magnífics i altres "rollo patatero", però el conjunt molt positiu. A més a més, això em dóna una pàtina d'intelectual que ja, ja...

Maria Dolors, ja he començat Virgina Woolf. Et vas escandalitzar molt quan vas saber que no havia llegit res d'ella. Espero començar a rehabilitar-me als teus ulls.

Petons a tots i sabeu que us dic? Que ara que he començat a entrar, m'agrada molt i que estic en desacord amb en Rafael. No tot ha de ser trascendent. Jo en tinc prou amb uns amics que m'informen de les coses que, malauradament, jo no tinc encara temps per participar-hi. Tot arribarà. Malole

2 comentaris:

  1. ¡Esta es mi hermana! No puc estar-hi més d'acord. Trobo que les seccions ja estàn bé com estan:
    1.- L'arpa i les seves vibracions (Mª Teresa)
    MÚSICA
    2.- La tresca i la verdesca (Mª Dolors)
    AGENDA SOCIO-CULTURAL
    3.- A empentes i rodolons (Malole)
    VIATGES, SORTIDES I D'ALTRES
    4.- Cinema - estaría bé un títol - (Rafael)
    TOT EL QUE SAP DE CINE, que és moltíssim
    5.- Disseny, dibuix.... (Marçal)
    PER A QUAN ?
    6.- Panem et circenses (Marisa)
    O COM TENIR EL POBLE DISTRET.

    I a més a més tot el que ens passi pel cap i que volguem compartir amb els amics i amigues.

    ResponElimina
  2. Ja em pots nomenar com la Maria Dolors. Això de na, nanai, em fa sentir com fosilitzada (i no és el cas)

    ResponElimina