dimarts, 19 de juliol del 2011

L'ARPA I LES SEVES VIBRACIONS 119

Dedicat a la Mª Dolors

Ja se sap que l’estiu dóna per molt, fer el mandra, veure espectacles, viatjar a Galícia, Venècia o Granada, o bé apuntar-ne a infinitat de cursets seriosos o lúdics.

Vaig quedar bocabadada el dia 6 al anar a esmorzar al menjador de l’Hotel Cisneros de Montserrat, com cada matí. Havia arribat un grup que s’unia al bufet lliure dels esmorzars fent barrila, era gent jove o no tan jove però tots amb edat laboral, iniciaven un curs de tres dies, titulat:

“2º curso. Movimientos de obras de arte” préstamos, traslados, conservación y exhibición. Museu de Montserrat.

Vam compartir Hotel i menjador els dies 6, 7 i 8 de juliol, fins que van marxar. Se’ls veia contents, la majoria de ciutats d’Espanya, el curs era en castellà. Al carrer davant de la porta de l’Hotel un camió com veieu a la foto, per fer pràctiques, tot molt seriós. A mi em va semblar com la seqüència d’una peli.

Mª Dolors segurament diràs que és normal, que tothom es recicla o aprèn, però per nosaltres trobar-nos gent a Montserrat fent un curset en castellà de “Movimeientos de obras de arte” va resultar del tot insòlit. Segur que són el futur dels nostres museus d’arreu d’Espanya. Vaig recollir un programa de la inscripció per tu, és molt extens i dels professors que el van impartir, Pilar Sedano del Prado, Carme Clusellas de Catalunya, Mireia Rosich del Victor Balaguer , Borja Zabala, Ignasi Millet, Voravit Roonthiva i…. molts d’altres.

També rondaven pel Museu com jo que vaig anar-hi cada dia una estona.

2 comentaris:

  1. A mi també m'agrada i interessa.

    ResponElimina
  2. És una bona cosa que tot t'interessi, és un psíntoma de vida.
    M'agrada saber que, de tan en tant algú pensa en mi i per causes agradables.

    ResponElimina