dijous, 28 d’abril del 2011

LA TRESCA I LA VERDESCA



Tenia preparat i en espera el po o el tri ptic però aquest matí he anat a esmorzar amb la meva amiga i després de tresca o sigui que la Marisa m'ha passat al davant.
He caminat molt, pel barri de Sant Pere que sempre em quedo amb les ganes perquè mai acabo de fer-lo tot (trampoc avui però Deu n'hi do). He començat l'aventura per la Pl. de l'Àngel, c. de la Bòria, Pl de la llana, Corders, Carders, Cecs de S. Cugat, Pl. de S. Cugat, Assaonadors, Blanqueria, Carders de nou, Allada Vermell, Tantarantana, Pl de la Acadèmia, Pl de S. Agustí vell, basses de S. Pere, Pl de S. Pere, S. Pere més alt, Mònec, s. Pere més baix, Fc. Cambó, Freixures, S. Pere més baix i Via Laietana, Bus i a casa.
He vist una barbaritat de coses i sases, he descobert nous esgrafiats, la vida d'un barri, uns detalls insòlits... aquestes passejades són molt enriquidores. M'encanta aquest flàner badant, aturant-me quan vull i al ritme que vull. És un veritable plaer solitari. Això no exclou que, ocasionalment, es pugui compartir i enriquir.
Encara no he passat les fotos a Picassa. Ja ho faré. Avui no tinc temps.
I demà l'Enigma! Feu punta a les vostres neurones i agafeu l'expremedora de cervells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada