dijous, 21 d’abril del 2011

LA TRESCA I LA VERDESCA

Avui és el dia nacional de la histèria llibrera i llibretera. Els llibreters comproven els cavallets, la planxa i la senyera del tendal esquer i miren el cel, a estones ben cobert i esventat. Els que mai no se’n preocupen, demà compraran almenys un llibre. De pas diré que aquesta moda de regalar un llibre les noies/dones i una rosa els nois/homes és un altre d’aquests invents de la modernor. El dia de Sant Jordi rebíem una rosa però els llibres se’ls comprava cadascú, fos dona o bé home. Els que comprem llibres sempre ens dedicarem a gaudir de la festa, passejar i ensumar roses que ja no fan olor. Jo, per celebrar la diada m’he comprat dos rosers nous. I de llibres, ja veurem. De moment estic llegint els contes de Dostoyevski.

De la meva família?, bé, tots estan en plenitud de les seves energies. M’arreglen coses amb gatzara i enrenou, a la qual cosa ja hi estic acostumada. Oh quin gran goig, quina joia....

Heu llegit que els educadors han notat que els jobs fan molttt falttt dortgfía ? Què perspicaços, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada