divendres, 1 d’agost de 2014

l'arpa i les seves vibracions, 349

                            AGOST

 Encetem agost i amb ell, ha retornat la normalitat a casa. La meva germana ja és a Burgos, desprès de tres setmanes de vacances, que han estat molt mogudes i ben aprofitades. La primera trescant per les muntanyes de Núria i, les altres a Barcelona amb diverses sortides a pobles del voltant, per veure nous paisatges i saludar velles amigues de l'escola o de la professió. Passejades a prop del mar, a Burgos sols si troba el riu Arlanzón, dinars als restaurants de la Barceloneta, pujada a Montserrat a veure la Verge Bruna, i encara ha donat temps per visitar el Born i l'exposició " De les pedres a les persones" un viatge a la Barcelona del 1700, l'espai arqueològic i, algun altre museu. Qui en dóna més?
Jo avui començo a preparar una nova etapa de la meva vida, tinc tot un mes per organitzar-me amb calma tot i que la calor em frena. Ja us aniré explicant el dia a dia dels preparatius del canvi cap a una nova llar, això si sense deixar el pis actual i les meves activitats. Si comenceu vacances que us siguin ben profitoses.





3 comentaris:

marisa ha dit...

Tot el meu recolzament i estima en aquesta nova etapa de la teva vida. Per a mi, també ho és de nova. Una abraçada.

Marta ha dit...

Maria Teresa, ja ens en faràs cinc cèntims. Bon estiu!

Maria Dolors Giral ha dit...

El mateix et dic. Segur que serà nova i bona.