dimarts, 7 d’abril del 2015

LA TRESCA I LA VERDESCA


La vida segueix

Com va dir ja sabeu qui i quan:Ja sóc aquí, encara que no gaire. Avui tinc molts encàrrecs i no em puc dedicar al bloc.

Només dir que he passat uns dies molt bons i atrafegats, com a mi m'agrada. En família i sobretot fascinada amb les primeres "converses" amb el més petit de tots que ha arrencat a parlar i no para. He pres el sol, he gandulejat, llegit, escrit, i he arreglat moltes coses. Ara encara és aquell moment en que tot sembla més o menys a lloc i a punt per l'estiu. Després vindrà l'entrar en detalls i fer feina de debò.
M'ha fet riure el comentari i foto del Rafel a la primera part de l'enigma: la meva pròpia ombra que ell ha trobat que era la de Colón (descobreixo,però no tant) i ja sabeu on era.

Seguirem en contacte.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada