dilluns, 24 d’abril del 2017

LA TRESCA I LA VERDESCA




La meva novel·la està molt avançada i el meu enteniment gairebé lliure d’aquesta obsessió. Crec que deu ser malaltissa perquè, mirant fredament el resultat no n’hi ha per tant. Però quan la intenció és escriure alguna cosa que et barrina, l’escriptura, el matís, els detalls, tot es fa cabdell que costa desembullar. I ara la prova de foc: l’anàlisi del profe i els companys amablement punyeteros. Ho dic sense cap rancúnia, al contrari. Són ells qui, estant més allunyats emocionalment i amb la seva perspicàcia habitual em faran aclarir (me) el que no s’entengui o “rasqui”. Ho espero amb delit perquè us he de confessar una cosa : m’agrada escriure, però m’encanta trobar la llum que busco a l’escriure.

(La portada és aquesta però no sé perquè ha sortit escapçada .
Espero que només sigui un detall extern)

1 comentari: