divendres, 28 d’abril del 2017

LA TTRESCA I LA VERDESCA

 Està de moda el "nesting"que ve de la paraula anglesa nest que significa niu i vol dir estar-se a casa, tan confortable. Ves per on , a mi que no em preocupen gens però gens, aquestes coses de la moda, resulta que estic a la moda. Em passa com a Jourdan, el burgès gentilhome de Molière que parlava en prosa sense saber-ho.Però el millor és que, com diu el Quim Monzó en un article sobre això del nesting (que fa dos o tres anys es deia el cooconing, recordeu?), quedar-se a casa  veient una bona pel·lícula o llegint a la vora del foc, allunya o redueix el risc de demència, la de veritat, no la del pobre Jourdan. Doncs mira que bé, a gust i a sobre fent salut..Quina il·lusió em fa saber que demà, diumenge I DILLUNS, podré dedicar-me a tan satisfactori ejercici. Es veu que els aires sarrianencs, al ocells els proven,perquè, aprofitant el restaurant per ocells que tinc muntat a la terrasseta i uns ficus benjamina molt frondosos.de la meva veïna, uns ocells hi han fet niu tan moderns ells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada