dijous, 20 d’abril del 2017

LA TRESCA I LA VERDESCA



Fa pocs dies va morir la dona més vella d’Europa, una italiana de 117 anys. Ara la més gran, viva, es diu Ana Vela. Me’n alegro pels meus fills encara que la coincidència de cognom sigui tan sols una casualitat. Espero viure encara uns quants anys més (en circumstàncies si fa no fa com ara) però no voldria sortir als diaris amb tan faust motiu. M’agrada la meva vida però no tinc cap ganes de competir per fets aliens a la meva voluntat. Ja serà molt si puc anar fent! Vinga, vinga, sortiu, aneu al cinema, escriviu, feu fotos, cuineu, estigueu amb amics, feu el que us vingui de gust. De moment, el món és nostre i cal aprofitar-lo, que tots hem lluitat molt per fer-lo una mica més habitable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada