dilluns, 6 de juliol del 2015

LA TRESCA I LA VERDESCA

                                    (aquest no és un més dels nostres)

Ressaca

Ahir va ser la Festa Major. A casa només érem deu i a la casa del costat sis més. Entre tots es va formar una mena de falansteri o barrija-barreja en que es van crear unes aliances indestructibles i a vegades sorprenents. Tot el dia la piscina va ser una atracció més de la festa, la cuina un no parar i el bar del poble un assortidor de gelats, coca-coles, tòniques i cerveses, ben barrejat en un boti-botin i uns "caballitus" que enguany han fet acte de presència al poble. Tot això cuit a 40º de temperatura i els xiscles dels més petits que encara no tenen la veu impostada. Jo vaig anar gairebé tot el dia sense els audiofons per salvaguardar la meva malmenada capacitat auditiva. La nit, amb bany a la piscina inclòs mentre la resta jugavem al rumy, va tenir com a tret característic que els nens van dormir a on no tocava, segons aquelles aliances de què us parlava. Oh quin gran goig, quina joia, quan els germans s'estimen!
Avui, uns estan enfitats, els altres tenen son i les seves consequències, i qui més qui menys, va d'una cadira a un banc amb la cara desencaixada.
Jo estic tan fresca i no sé si per dinar fer una olla de camamilla i deixar-me d'espaguetis i pollastre arrebossat.  I fer una bona migdiada, és clar! Sembla que bufa una mica d'airet. 

3 comentaris:

  1. Sembla ser que sóc la única que et llegeix. No se a on són la resta però jo no em mouré de casa en tot l'estiu; per tant et llegiré amb goig i un xic d'enveja. M'he fet la boca nova, és a dir totes les peces d'abaix i el meu compte corrent s'ha vist molt mermat. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Marisa, no tens l'exclusiva, jo també cada matí obro el bloc.
    Espero la visita de la meva germana, retornarè al pis per estar amb ella tres setmanes, i, una a Núria com sempre.

    ResponElimina
  3. Marisa, no tens l'exclusiva, jo també cada matí obro el bloc.
    Espero la visita de la meva germana, retornarè al pis per estar amb ella tres setmanes, i, una a Núria com sempre.

    ResponElimina