divendres, 13 de març del 2015

L'ENIGMA DEL DIVENDRES I ALTRES COSES

foto feta amb el telèfon a falta de la màquina

Evidentment vaig trobar coses per veure: la més interessant l'exposició del CCCB de Sebald. En realitat poca cosa hi ha d'ell però sí de molts dels artistes que amb ell d'una manera o d'altra s'hi van relacionar. Els que vareu fer el curs a La Central amb en Jordi Carrión segur que sabeu alguna cosa d'aquest escriptor perquè l'ha estudiat intensament i d'aquesta exposició n'és el comissari. Recordeu que ens va fer llegir Asuterlitz. D'aquestes coses d'altres artistes em va interessar molt un video sobre unes fotògrafes americanes de començos del s. passat sobre la mansió que es va fer construir Charles Deering el filàntrop i mecenes (sí, el del Maricel de Sitges) als manglars de Miami. Inenarrable! Em caldria un dia sencer per a explicar-vos-la però per això sol ja val la pena de veure l'exposició a la qual ens conviden  aquestes papallones que recobreixen les parets del vestíbul i l'entrada ,
I no és l'únic que vaig veure, que el carrer dóna molt de si.
I entre les coses vistes aquesta casa amb uns esgrafiats singulars pel seu color ben diferent dels habituals. Em sabrieu dir on és? Segur que l'heu vista centenars de vegades. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada