dimarts, 26 d’abril del 2016

LA TRESCA I LA VERDESCA


                                                         Magatzem de les bones idees

Quan engego el dia sempre tinc alguna cosa que penso serà el tema de l'entrada al blog; després d'esmorzar i llegir el diari són tantes coses les que s'han acumulat que ja he perdut les primeres. I si surto a fer encàrrecs, quan torno, tot ha quedat obsolet i és més tinc tantes altres coses a fer que han anat sorgint que la majoria de dies, malgrat els bons propòsits inicials, em quedo sense escriure res. A la tarda ja  no en parlem. Coses de la casa (avui per exemple un sopar ), llegir el llibre que m'és inspiració en aquest moment, escriure sense poder seguir llegint per "l'escriguera" que em produeix el llibre... Però penso en vosaltres, això sí, encara que sigui al fons del fons i us voldria poder transmetre tot el que vaig acumulant a dins meu. Però, és clar, arriben altres coses i... què hi farem.

1 comentari:

  1. No t'aturis mai, m'encanta llegir-te i tinc enveja sana de la teva vitalitat.

    ResponElimina