divendres, 26 de març del 2010

LA TRESCA I LA VERDESCA 86



  • Fidel Castro creu que el President d'EE.UU. diu tonteries. Doncs quina sort que només sigui això.
  • "un enigmàtic oligarca rus" compra dos diaris londinencs per 1 Ll. Si ho arribo a saber amb temps! Ara que, per a què els vull si tinc un bloc, pràcticament en solitari? (jo no dic res).
  • El TS contra Garzón. Necesito urgentment aclariments. Què passa? Es que en cinquanta, o més, anys no ha canviat res?
  • El Rei avala les curses de braus. Molt bé. A Diós lo que és de Diós. Però això és com l'avortament, no cal que avortis per estar-hi d'acord. I que ell hi vagi tampoc no farà que hi vagi jo ni que els toros acabin morint de consumpció.
  • Com que aquesta tarda me'n vaig, no puc confegir una agenda que no tinc la menor probabilitat de seguir. Pero...
  • Projecció de Kagemusha, una peli de Kurosawa al Conservatori del Liceu (Nou de la Rambla 88) avui a les 18h. Gratuït. Cal reservar al 93 323 77 90
  • Com que, a més a més avui és el meu sant, me'n vaig a ramblejar una estona. Bon Cap de setmana i bones vacances. Fins la tornada.

1 comentari:

  1. Com que avui és el teu sant? Pecadora!!!que no saps que la Santa Mare Esglèsia (és un dir) fa anys i panys que va traslladar la festa dels Dolors de Nostra Senyora al 15 de setembre? I si no pregunta-li a la meva santa mare i a la Malole que deseguida s'hi van avenir perque no podien menjar carn tal dia com avui? De tota manera FELICITATS. I això de mantenir l'agenda en solitari no ho diràs por mi, oi? que sóc l'única -gairebé- que participo. Petons, bona setmana santa i sobretot BONA PASQUA!

    ResponElimina