dimarts, 9 de març del 2010

AGENDA

SEMBLA SER QUE NO US VA ARRIBAR LA RESSENYA DE LA XERRADA QUE VA FER EL MEU NEBOT I FILL DE LA MALOLE, AL COSMOCAIXA SOTA EL TÍTOL "NEUROFICCIÓ" EN LA QUAL VAN REPASSAR COM TRACTA EL MÓN DEL CINEMA ELS PSIQUIATRES, ELS SEUS PACIENTS I LES MALALTIES DEL CERVELL. VA SER FORÇA INTERESSANT I CURIÓS. INTENTARÉ TORNAR-LA A PASSAR.
AVUI ENTRO PER A COMUNICAR-VOS (PER SI NO US HA ARRIBAT LA INVITACIÓ) QUE DIJOUS DIA 11, A LES 19'30 HORES I AL PALAU ROBERT DE PASSEIG DE GRÀCIA, LA FOTÒGRAFA ANNA BOYÉ, A LA QUE DE BEN SEGUR RECORDAREU ELS "ANTICS" PERQUÈ VA SER COMPANYA NOSTRA A LA CASA ELIZALDE, INAUGURA L'EXPOSICIÓ MANS A L'OBRA! Treballadors de tot el món construeixen a Barcelona la porta aèria del sud d'Europa. La Ma. Dolors, la Ma. Teresa, la Malole i jo no podem anar-hi perquè tenim classe però potser a la resta l'interessi. Ja sabeu que és una molt bona fotògrafa. L'exposició estarà oberta del 12/3 al 27/6/10 a la sala 2, per tant tenim dies per endavant. Avui he parlat amb ella i m'ha encarregat que us doni molts records.

1 comentari:

  1. Hola Marisa i companyia: la xerrada del fill de la Malole em va arribar dues hores abans, impossible correr tan, ja m'ho explicareu perquè m'interesa el tema. Recordo bé a l'Anna ja hi anirem un altra dia. Tinc el llibre de dones i és meravellós. Fins dijous, jo tinc oculista , espero arribar a temps.Mª Teresa

    ResponElimina