dilluns, 21 de desembre del 2009

LA TRESCA I LA VERDESCA 38




  • Avui sí. La Vanguàrdia publica un obituari de la Jennifer Jonnes. Millor a Duelo al sol que com a Bernardette Soubirous. La veritat és que va participar en força bones pel·lícules. Aquí però, això de Lourdes la va deixar ben marcada.
  • Vaig anar a veure El erizo. Molt bé. I això que el llibre em va agradar molt i no creia que es pogués adaptar tan fàcilment ja que és molt de reflexió, molt "literari" diguem. Us la recomano.
  • Encara no m'he decidit pel llibre digital. Teòricament sí, però també està el tema de les editorials i les propostes. Sants Reis, encara no, si us plau.
  • Em pensava que era una pàgina de regals per aquestes festes: anells, agulles etc... però no, són les fotos de l'últim menú de la temporada del Bulli. Estaria disposada a un cert temps de purgatori(recordeu que oficislmrnt l'infern ja no existeix) per aconseguir-ho. Temps al temps.
  • Alerta pel fred polar. Què m'han d'explicar a mi amb els inoportuns problemes de calefacció que tinc!
  • Aquests dies la treva nadamenca està en el seu esplendor. Figura que no passa res enlloc. Persisteixen el mateixos conflictes, les mateixes pel·licules, concerts i concerts, pessebres vivents i morts, anuncis de musicals, ballet i circ etc Per cert el que si que cal recalcar és Petita feina per a pallasso vell, amb Jordi Martínez, Monti i Claret Papiol. Segons les crítiques és una obra molt recomanable. Jo, als altres no els conec però el sol nom de Monti ja m'és prou garantia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada