divendres, 20 de novembre del 2009

LA TRESCA I LA VERDESCA-19

  • Fa més de 50 anys, quan jo anava a l'Escola Masana, ja es parlava de la reforma de la Pl. de la Garduña. Potser, ara sí. També Els Encants tenen la seva oportunitat (de 47.000.000 d'euros). En un exercici de nostàlgia i humilitat correm-hi a comprar alguna cosa. No penseu en gangues que ja tot s'ha convertit en rampoines. Potser a nosaltres ens passa el mateix.
  • Us heu adonat que la paraula cansino surt constanment? Hi ha hagut una revaloració progressiva i preocupant.
  • Fotògrafs de la casa, avui se subhasten a Sotheby's París quatre fotografies eròtique d'Eugène Atget. Preu de sortida 60.000 euros. Apa, carrer, carrer, a fer clic. És que no esteu per la feina.
  • Nou portal de notícies: lainformacion.com. Investigaré. Espero que no m'abandoneu per "la otra".
  • Podeu creure que ahir vaig empassar-me Lassie? Això de ser omnívora no pot ser bo per la salut. Prèviament, però vaig veure un reportatge meravellós sobre L'Annie Leibovitz.
  • Avui (que no, que no la veuré) fan Van Helsing "el llegendari caçador de vampirs convertit en agent del Vaticà. Flagel del Compte, del monstre de Frankenstein i de l'Home Llop. Pobrets.
  • Han aparegut 400 noves gregueries de Ramón Gòmez de la Serna. M'ha agradat: se ponia los guantes como una carícia ajena.
  • I la polèmica sobre l'herència (literària és clar) de Miguel Hernandez? Vergonyós.
  • Dotze dames i una reina. El primer audiollibre que publica Enciclopèdia Catalana. Texts de M. Rodoreda i lectores Anna Lizaràn, R. Novell, Vicky Peña, et

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada