dilluns, 5 de febrer del 2018

LA TRESCA I LA VERDESCA



De tant en tant tinc temptacions de deixar córrer el bloc, perquè tinc la impressió de que l'esforç no es correspon amb l'interès dels lectors, però avui, en un rampell de curiositat he entrat en la pàgina d'estadístiques del nostre i he vist :

tenim :                 2.852 entrades
                     i  156.350  visites

 Això ha apaivagat els meus dubtes i m'ha deixat conformada. Donat que si escric és ben bé perquè m'agrada fer-ho (encara que agraeixo i valoro molt els comentaris) potser val la pena seguir encara que hi ha molts "rajats" que s'hagin despenjat pel camí. Les seves motivacions? són personals, evidentment, i les respecto però crec que és una bona eina de comunicació i val la pena. O sigui que aquí em teniu espero que per molts anys encara que sigui esporàdicament que tampoc no es tracta d'una feina ni d'una tasca a vida o mort.

A reveure! ciao, by,by, au revoire, Auf Wiedersehen, Tschüs, tam biêt, etc...... i qui no m'entengui que no em compri.

1 comentari: