dimarts, 9 d’agost del 2016



Zzzzzzz, ris, ras, ris, ras , pam, pam, pam, toc, toc ...etc. Aquests és el meu soroll de fons. Com sempre, ens hem embolicat a fer millores i aquest any li ha tocat un buidatge parcial a la pallissa (per passar moltes coses a la caseta nova) i després, en vistes de l’èxit hem començat la progressiva substitució dels prestatges de fusta del taller per uns altres metàl·lics que no es corquin. I tot això amb totes les màquines i estris pel mig. Serà fantàstic quan s’acabi però ara la pols regna a les nostres vides.

Divendres vam estar tota la tarda pendents de l‘incendi de Bonastre que des de casa veiem projectat pel fum al cel. Per sort, tot i el gran desplegament no semblava descontrolat però feia molt vent i mai se sap com acabarà. Encara recordem el de Vespella, dia per dia amb aquest fa vint i tres anys.

2 comentaris:

  1. Bricolage a càrrec de tota la família, sou fantàstics. jo faig uns dies de vacances amb la meva germana, camí de Núria.
    Bon estiu.

    ResponElimina
  2. Bricolage a càrrec de tota la família, sou fantàstics. jo faig uns dies de vacances amb la meva germana, camí de Núria.
    Bon estiu.

    ResponElimina