dimarts, 17 de gener del 2017

LA TRESCA I LA VERDESCA


Encara estic en l'intent de millorar el meu dit malmès. Creia que acabava aquesta setmana però les dues noies que em maseguen, estiren i em fan veure les estrelles i uns quants planetes, m'han agafat una  gran afició i m'han "regalat" unes quantes sessions més.  O sigui que una setmana més estaré pendent d'aquest tema (sense gran fe). Això m'obliga a sortir cada matí i ja posada...total que els matins gairebé em desapareixen. Sempre que puc i sense que serveixi de precedent, com que fa fred, a les tardes m'estic a casa hivernant. Tinc un munt de llibres que em van dur els Reis, pelis per veure que no me les acabaré en tota la vida i la novel·la que a més a més d'escriure m'obliga també a documentar-me perquè aquest cop hi ha molts detalls que no puc ficcionar inventant-los. És el que té escriure amb un període de temps al fons que no conec amb prou detall. Potser per això m'interessa. Escrivint, també hi ha allò de" la camisa de once varas"? Estic per creure que sí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada